Wikia

300px-AppaDagen.png

Appa's Verloren Dagen is de zestiende aflevering van Boek 2: Aarde. De aflevering code is 216.Deze aflevering is helemaal in het perspectief van Appa. Het begin 4 weken terug, wanneer de Bibliotheek wegzakt en de zandmeesters komen.

Samenvatting Edit

De Zandmeesters Edit

Appa en Toph zitten te wachten tot de rest uit de Bibliotheek terugkomt als de Bibliotheek wegzakt in het zand. Toph houd de Bibliotheek een tijdje tegen. Intussen komen er een aantal zandmeesters met hun zandglijders. Ze binden hem vast met touwen en slepen hem mee achter hen aan bij de zandglijders. Toph probeert tevergeefs met zandsturing ze tegen te houden maar dit mislukt om dat Toph daar niet zo goed in is. Als ze een flink eind van de Bibliotheek af zijn geeft hun leider het bevel te kijken wat er in de zadeltas zit. Twee zandmeesters gooien alles eruit maar de leider vind het troep. Ze slepen Appa mee naar een groep handelaren die Appa kopen voor een kist met goud. Op dat moment is Aang uit de bibliotheek gekomen en fluit op zijn bizonfluitje. Appa wordt helemaal wilt en het lukt hem bijna weg te komen. Op dat moment schiet iemand een verdovingspijltje en valt Appa in slaap.

Around Wikia's network

Random Wiki