Wikia

40px-Wiki.png Deze pagina gebruikt inhoud van de Avatar Wiki. Het originele artikel kan gevonden worden op De Krijgers van Kyoshi. De lijst van auteurs kan gevonden worden op de geschiedenispagina. Net zoals op de Nickelodeon Wiki, is de tekst van de Avatar Wiki beschikbaar onder de Creative Commons Attribution-Share Alike License 3.0.
300px-Ep4-54.png

De Krijgers van Kyoshi is de vierde aflevering van Boek 1: Water. De aflevering code is 104.

SamenvattingEdit

Aang, Katara en Sokka komen aan op Kyoshi Eiland. Daar wil Aang de Koi karpers berijden, maar krijgt ruzie met de Unagi. Daarna worden ze gevangen genomen door de Kyoshi Krijgers, maar later weer vrijgelaten om dat Aang de Avatar is. Aang gaat zich uitsloven voor de meisjes uit het dorp en Sokka wil les van de krijgers en vooral van de leider Suki. Via komt ook Zuko het te weten en gaat naar het eiland. Daar komt een gevecht, en daarna gaan Aang, Katara en Sokka weer weg.

OverzichtEdit

De aflevering begint met Zuko's schip op zee. Zuko is aan het mediteren wanneer Iroh binnenkomt met informatie over de avatar. Iroh smeekt Zuko om niet boos te worden en Zuko zegt dat hij zijn woede onder controle heeft. Iroh zegt dat hij geen idee heeft waar de avatar is en Zuko wordt razend. Iroh legt dan uit dat de avatar op meerdere plaatsen is gespot maar dat het onmogelijk is om een patroon te vinden, dan laat hij een kaart zien waar Aang overal is gespot. Zuko pakt snel de kaart en zegt dat de avatar een meester is in ontwijkende manoeuvres.

Around Wikia's network

Random Wiki