Wikia

40px-Wiki.png Deze pagina gebruikt inhoud van de Avatar Wiki. Het originele artikel kan gevonden worden op Katara (film). De lijst van auteurs kan gevonden worden op de geschiedenispagina. Net zoals op de Nickelodeon Wiki, is de tekst van de Avatar Wiki beschikbaar onder de Creative Commons Attribution-Share Alike License 3.0.
300px-Katara Film portaal.png

Katara in een film

Katara is een lid van de Zuidelijke Waterstam en de jongere zus van Sokka. Katara groeide op als een moederlijke figuur van haar familie en haar stam. Katara was nog erg jong toen haar moeder overleed door de Vuurnatie en haar vader ging in de oorlog vechten tegen de Vuurnatie. Ze leefde in de Zuidelijke Waterstam en werden opgegroeid door hun grootmoeder waar ze in het geheim haar waterstuur vaardigheden ontwikkelde. Katara hield haar moeders ketting bij zich (die van generaties werd doorgegeven) en draagt die altijd om haar nek. Ook draagt ze altijd een waterzak voor het geval dat. Katara geloofde er altijd in dat de Avatar terug zou keren naar de wereld waardoor ze graag met Aang mee ging met als doel om de Vuurheer te verslaan en de vrede in de wereld terug te brengen.

Around Wikia's network

Random Wiki